środa, 1 października 2008

I greet!


Witajcie!
Tutaj będzie wszystko.Zdjęcie na nagłówku by me-dont copy!Zdjęcia będę sama robić,brać z internetu ale wtedy albo za pozwoleniem albo podpiszę.Do grafiki używać będę dwóch komórek i aparatu fot. Canon power schot A95 i 6 programów graficznych(za rok może 7).Szykuję też już kolaż dla Hani i west.Blog będzie prowadzony starannie,dokładnie a wpisy będą długie.Na sprzątaniu świata nasza klasa zebrała dwa pełne,śmierdzące worki śmieci.Marcin zbierał nawet komuś z podwórka,ze śmietników i kartony z kałuż.Fudzi wczoraj był u fryzjera,teraz wygląda tak śmiesznie,nie jestem przyzwyczajona do takiego malusia.Proszę też o głosowanie na: http://klub.pies.pl/photo/gallery/myyy-j-zyk
A i mam pytanie:
Skąd ściągnąć petz5?
Kto odpowie tak że dam radę ściągnąć coś dostanie.Coś pięknego.Tylko napiszcie skąd ściągnąć?

Jestem tez w trakcie robienia kolażu(w języku francuskim collage)dla Hani i west.Ostatnio Fudzia osa użądliła,a wczoraj byliśmy z nim u fryzjera i wyciągaliśmy wczoraj Kimi kleszcza,i ona ma go od sierpnia gdy byliśmy u weterynarza.Biedaczka.
Na blogu mile widziane są osoby które:

Przestrzegają praw autorskich
piszą sensowne komentarze
nic ani nikogo nie obrażają
uważają na pisownię
Piszą długie komentarze
Nie SPAMUJĄCE

Zapraszam do komentowania.
*Odnóżka-coś w stylu takiego czegoś:Pancia-wielka miłośniczka kynologi,tylko ze to login odnóżka i pisze się tylko na temat.

O mnie:

Mam na imię Alicja,mam 10 lat i chodzę do 4 klasy.Nauki jest dużo ale cóż,trzeba się uczyć.Najbardziej marze o drugim psie:najlepiej suczce ale jak już musi być naprawdę to niech jest pies,najlepiej duży,ewentualnie średni a jak już naprawdę musi być to mały,każdy mnie zadowoli byle mieć dwa lub więcej...Jest to moje jedno z największych marzeń.Niestety chodziarz błagam,mówię ze będę się lepiej uczyć(chodziarz ;lepiej już się nie da bo uczę się najlepiej z całej klasy i najlepiej jak potrafię),ze sama go wychowam.Zbieram porcelanowe figurki(czasem gipsowe)i muszelkowe.Uwielbiam rysować,fotografować i zajmować się zwierzętami.W przyszłości chce zostać weterynarką,pisać książki o zwierzętach,założyć hodowlę lub przytulisko...chymm...a co do hodowli nie wiem jakiej rasy....myślałam nad sznaucerami,wtedy nazywałaby się sznaucerskie srebro,ale usiałyby to być psy o różnych umaszczeniach lub np.mały,duży,średni.Może wy mi w tym pomożecie.A jeśli przytulisko to nazywało by się:Oddaj im serce swe...Co myślicie o tej nazwie?A i w mojej weterynarii każdy kto zapłaci ponad ileś tam zł dostanie przerobiony prze zemnie obrazek.A weterynaria nazywała by się"Mój pupilek".Ale żeby zostać weterynarzem trzeba się pilnie i dobrze uczyć.Lubie grać w simsy i petz(którego nie mam wiec zadaję pytanie skąd ściągnąć,kto odpowie dostanie nagrodę w postaci jednego obrazka i 10 komentarzy na bloga).Wiem ze jest mało wpisów ale zawsze coś i z tego się cieszcie.Zdjęcia staram się dokładnie przerabiać a wpisy żeby były długieeeee.Aktualnie mam katar ale nie duży,jakoś da się wytrzymać ale nos mnie już boli od wydmuchiwania go.Mniemy nadzieję ze szybko przejdzie...a pisać wpis(do tego długi tak jak na tym blogu musi być)jest się strasznie zmęczonym zwłaszcza ze dzisiaj miałam 2 godzinny w-f a na pierwszym w-fiero w czwartej klasie biegliśmy na 1080 m.Teraz boję się każdego kolejnego w-f'u ale na tym przez godzinę tańczyliśmy.Miejmy nadzieję ze docenicie mój wysiłek i dacie chodziarz 4 komentarze i 4 pytania.A mój ulubiony kolor to niebieski.

PS.I greet znacz Witajcie!

Pozdrawiam Alicja

i

jej zwierzęca ferajna

Zakaz kopiowania,przywłaszczania i zapisywania czego kolwiek bez mojej zgody!Jakie kolwiek próby kradzieży natychmiast zgłoszone będą do redakcji!Komentujcie!


Brak komentarzy: