środa, 15 października 2008

Uroki jesieni



Witajcie!
Jesień już zawitała do nas na dobre.Kolorowe liście spadają na ziemię.Lekki,chłodny wietrzyk owiewa psie futra.Dni stają się coraz krótsze.Świat zaczyna przybierać wiele barw.Mam nadzieję że te słowa zachęciły was do przeczytania tego wpisu.Wpis będzie o jesieni.Czytajcie,komentujcie ale nie kopiujcie:
Jesień już zawitała do nas na dobre.Kolorowe liście spadają na ziemię.Lekki,chłodny wietrzyk owiewa psie futra.Dni stają się coraz krótsze.Świat zaczyna przybierać wielu barw.Ale jesień to też czas adopcji.W ubiegłą Sobotę obchodziliśmy światowy dzień zwierząt.Na www.adopcje.org.pl doszło wiele zwierząt,w tym znany nam Owczarek kaukaski Nero.Ale nie tylko z tym związana jest jesień.Jesień jest też związana z urodzinami mojego nieznośnego brata.Będzie mnóstwo jedzenia,w tym tort w kształcie statku,ale towarzystwo raczej nie dla mnie.Jesień też związana jest równierz ze wspaniałymi spacerami wraz z naszymi pupilami.Spacery wśród kolorowych liści,wraz z psem,a urok jest jeszcze większy gdy pospacerować morzna ze znajomymi i ich zwierzakami.Zabawy z psami wśród tych wielu lisci,gonity na łąkach i w lasach.Poprostu wspaniałe uroki jesieni.Ale niestety dokładnie 1 września rozpoczą się rok szkolny i wiele osób poszło do nowych szkół,nowych nauczycieli,nowych ludzi.Dużo nauki,lekcje,czasu wolnego nie zbyt dużo co wiąże się również z tym blogiem,nie mam już tyle czasu co latem by go prowadzić.Ale czas jesieni to też czas nowych wyzwań,nasze zwierzaki uczą się coraz to nowszych rzeczy,Fudzi uczy się "siad" a Kimi już to opanowała.A na tłach komputerów widnieją tapety o scenografii jesiennej.ale to nie wszystkie uroki jesieni.W niektórych domach dochodzą nowe zwierzaki.A i tak wszystkich tych uroków nie da się wymienić.
Zakaz kopiowania czego kolwiek!

2 komentarze:

Shaunell pisze...

No to prawda. Rzeczywiście jesień to urocza pora roku. Psinki ją kochają, przynajmiej moja. Tylko ta szkoła jest takim okropieństwem! Czy nie można ją skrócić choć o miesiąc? No, ale niestety trzeba się uczyć.
Piękne zdjęcie, piękny wpis, tylko... tytuł z mojego bloga:/
Pozdrawiam!

profil usunięty pisze...

Co prawda ja uwielbiam wisnę i lato, ale jesień też jest cudna. Borderka lubi biegać wśród liści. Pozadrwiam Ciebie i Fudziego.